Jesteś tutaj

Pracownik biurowy z obsługą sekretariatu

 

INFORMACJE OGÓLNE

Najbliższy termin kursu / miasto: 
25 maja 2019r / Szczecin
Zgłoszenia na kurs przyjmujemy do 12 maja 2019r.

Kursy organizowane są również w formie niestacjonarnej, w miejscu wyznaczonym przez klienta.

Czas trwania: 50 godzin
Tryb: weekendowy (sobota i niedziela) / wieczorowy (poniedziałek i czwartek)
Opłata za kurs: 480,00 zł

Program kursu

  1. Informatyczna obsługa biura 10 h:
  • Podstawy obsługi komputera i Internetu
  • Obsługa poczty elektronicznej
  • Google Documents – tworzenie, edycja i współdzielenie dokumentów
  • Podstawy redagowania i formatowania pism
  • Tworzenie korespondencji seryjnej
  • Tabele – tworzenie, formatowanie, edycja
  • Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w działalności firmy
  • Gromadzenie danych, sortowanie i obliczanie danych w arkuszu
  • Współpraca arkusza z edytorem tekstu
  • Drukowanie dokumentów
  • Tworzenie materiałów informacyjnych

2. Informatyczna obsługa biura – system operacyjny 5 h

3. Informatyczna obsługa biura – edytor tekstu 20 h

4. Informatyczna obsługa biura – arkusz kalkulacyjny – 5 h

5. Organizacja pracy biurowej 5 h

  • Podstawy pracy biurowej
  • Organizacja pracy w biurze
  • Informacja w biurze
  • Obsługa interesantów/klientów
  • Organizacja pracy sekretariatu
  • Organizacja spotkań służbowych
  • Środki techniczne pracy biurowej
  • Savoir vivre w pracy biurowej

6. Korespondencja biurowa 5 h

  • Dokumentacja biurowa
  • Zasady redagowania pism
  • Korespondencja osobowa
  • Korespondencja handlowa, finansowa, ubezpieczeniowa, transportowa
  • Korespondencja w sprawach administracyjnych
  • Zasady sporządzania protokołów, sprawozdań, notatek służbowych
  • Dokumentacja zebrań i szkoleń

 

Oferta dla zorganizowanych grup

Chętnie przygotujemy ofertę dostosowaną do Państwa indywidualnych potrzeb. Aby uzyskać szczegółowe informacje o szkoleniach organizowanych w naszej Akademii prosimy o kontakt telefoniczny pod numer 512 606 051, 500 607 705 lub pocztą elektroniczną na adres kursy@medica.edu.pl, chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wszystko wyjaśnimy.

ZAPISY NA KURS

Zapisy odbywają się drogą elektroniczną lub tradycyjną lub on-line poprzez uzupełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego (dostępny również w sekretariacie placówki)

Wypełnij i wyślij formularz – jest to wstępne potwierdzenie zgłoszenia.
Na podany w zgłoszeniu adres e-mail otrzymasz informację zwrotną z danymi niezbędnymi do dokonania opłaty za kurs.
Pierwsza ratę, zgodną z ofertą szkolenia, należy przelać na nasze konto firmowe w ciągu 7 dni od przesłania formularza zgłoszeniowego. Jest to ostateczne potwierdzenie rezerwacji miejsca na kursie.
Nieterminowa płatność powoduje anulowanie wstępnego zgłoszenia.
Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona. O miejscu na kursie decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzonych wpłatą.

 

W trakcie kursu otrzymasz:

  • materiały szkoleniowe/skrypt
  • teczkę
  • skoroszyt i długopis

 

Uzyskane dokumenty:

Certyfikat + Państwowe zaświadczenia MEN o ukończeniu kursu

 

Płatności:

Wpłata jedynie na konto firmowe przelewem. Numer konta: 52 1140 2017 0000 4802 1041 8384

Wpłaty można dokonać jednorazowo bądź ratalnie:

  •  280 zł  – w przeciągu 7 dni od wypełnienia karty zgłoszeniowej/ I rata
  •  200 zł – w I etapie zajęć/ II rata

Uczestnik może wycofać się z udziału w szkoleniu/kursie w formie pisemnej w terminie 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia szkolenia/kursu. Po upływie tego terminu Zgłaszający zapłaci 20% udziału w kursie. W przypadku, gdy szkolenie/kurs nie odbędzie się z winy organizatora, zwrócona zostanie w pełni kwota wpłacona przez Zgłaszającego.

 

Formularze zgłoszeniowe

Poniżej możesz pobrać formularz zgłoszeniowy do wypełnienia (do złożenia w sekretariacie lub poprzez pocztę elektroniczna: kursy@medica.edu.pl) lub zapisać się online.