Rekrutacja
Warunki rekrutacji
- Naukę w Szkole Podstawowej dla Dorosłych może rozpocząć osoba, która ukończyła 6 lub 7 klasę szkoły podstawowej, która ukończyła 16 rok życia.
- Aby uczyć się u nas nie musisz zdawać żadnych egzaminów – liczy się kolejność zgłoszeń i rozmowa kwalifikacyjna. Na podstawie analizy dokumentów rekrutacyjnych Dyrektor szkoły może odstąpić od przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
- Liczba miejsc w każdej klasie jest jednak ograniczona – im szybciej złożysz do nas komplet dokumentów, tym większą masz pewność, że rozpoczniesz naukę w naszej szkole.
- Zgłoś się osobiście z rodzicem lub opiekunem prawnym w sekretariacie szkoły z wymaganymi dokumentami.
- Dopuszcza się możliwość naboru dodatkowego – w przypadku wolnych miejsc.
Wymagane dokumenty
- Podanie o przyjęcie do szkoły
- Oryginał lub kopia świadectwa ukończenia szóstej lub siódmej klasy szkoły podstawowej.
- Orzeczenie właściwej poradni psychologiczno-pedagogicznej o obniżeniu wymagań edukacyjnych (jeśli posiadasz)
- Orzeczenie właściwej poradni psychologiczno-pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego (jeśli posiadasz)
- 2 zdjęcia legitymacyjne
Harmonogram rekrutacji na rok szkolny 2024/2025
- Do 30 lipca – Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami.
- 12 sierpnia – Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do szkoły.
- Do 18 sierpnia – Potwierdzenie przez kandydata albo rodzica kandydata niepełnoletniego woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia sześcioletniej szkoły podstawowej do klasy VI lub VII ośmioletniej szkoły podstawowej.
- 19 sierpnia – Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.
- Do 22 sierpnia – Dodatkowe postępowanie uzupełniające.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Wypełnij i wyślij poniższy formularz zgłoszeniowy i zarezerwuj sobie miejsce przed wszystkimi.